Merhaba güzel anneler anne adayları 🥰
bende bu programda aklımda ki soru işaretlerini giderir benzer sorunları yaşayan kişilerden tecrübe edinirdim ☺️Bende doğum hikayemi paylaşmak istedim 😁 16.04.2021 de Laraam çok şükür sağlıklı sıhhatli kucağındaydı☺️ Planlı doğum sezeryan ameliyatı İçin gün alıp gitmiştim ☺️İzmir de yaşıyorum medicana hastanesinde doğumum gerçekleşti doktorum da özel olarak geldi ( Hatice Aktan Kadomer ) doktorum olsun hastane personelleri olsun çok ilgili ve alakalılardı bence doğum İçin en önemli detay hastane ve çalışanları diyebilirim 😌 zaten az çok ağrımın acılarımın olacağının farkında olarak sezeryan istemiştim çünkü kızımın gelmeye hiç niyeti yoktu 😄 ayy ordan oraya atlıyorum çok heyecanlı o güne yine gittim sanki K. B 😅 neyse gittim hastanede normal rutin sorular sorulduktan sonra herkese 30 dkkaya geliyorum diyerek güle oynaya ameliyathaneye indirildim aşağıda muhteşem bir ekip vardı herkes şen şakrak benim zaten kızıma kavuşacağım diye morellerim en üst seviye de korku filan 0 😂 anestezi uzmanı arkadan epidural iğnesini takabilmeli için eğdirdi belimde skolyoz başlangıcı yani omurilikte yamukluk olduğu İçin 3 defa tak çıkar denendi ama inanın bahsedildiği kadar amaaann da amaan bişey değil normal bi iğne kadar yada anestezicinin eli çok hafifti bana acılı bi olay gelmedi 3 ten sonra bulundu bacaklar küt uyuştu direkt beni zaten paketlediler 😂yani yatırdılar sohbet muhabbet gırla😅 doktorum başladı anestezici diyor sakın korkma çekmeyi hissedeceksin baskı hissedicsksin ama acı yok gerçekten de gıdıklar gibi bi his 😝 sonra fındık kızım çıkmak istemedi yukarı kaçtı doktor bi erkekten yardım isteyip 3-4 koldan bası uyguladılar ve fındık kızım hooop ağlamaya başladı 😄 yanıma getirdiler öptüm kokladım fotoğraf çekimi yaptılar 🤌🏻
O gece de yürüme vakti geldiğinde 2 hemşire geldi kollarımdan tutmak İçin ben istemesemde tuttular ama ben kalkar kalkmaz yürüdüm herşey çok iyiydi önemli olan kendinizi motive etmeniz diyebilirim sorularınız olursa yanıtlayabilirim 🙏🏼