Aycicegim Geçici olarak İzmirdeyim 6 haftalık tüp bebek ile hamileyim kalp atışı için doktora gideceğim ekolde önereceğiniz Dr varmı teşekkürler 💕
ebozbey Aycicegim canim ekolde kadın doğum yok malesef. Can hastanesi içinde tüm doktorları birbirinden iyi ama irfan ve sadık bey daha iyi diyebilirim. İrfan bey çok yoğun ama ilgisiz değil sadık bey daha rahat kafasi
Aycicegim ebozbey irfan beyin randevusu doluydu en geç 21 veriyor almadım biraz daha araştırayım teşekkür ederim canım 🥰
eyllekn-35 medical park Volkan beyi önerebilirim. ama tek seferlik ise Can hastanesinin hekimleride iyi😊