Asil_Egem Esmaa23 ben doğum lekesi geçmiyor diye biliyorum canım beni kardeşimde de vardı ama kahverengi felan değil pembeydi hâlâ duruyor çocuk 19 yaşında 🥰
merve_yldz51 Esmaa23 Benimde oğlumun ayak bileğinde var geçer mi İnan bilmiyorum . Ne yedim de kaşıdım onu da hiç bilmiyorum 🤷♀️. İnşallah gözle görünür bir yerde değildir.
Merveee34 Esmaa23 Benim 3 çocuğumda da hem alınlarında göz üzerlerinde ve enselerinde vardı . Enseleri hariç diğerleri geçti iz bile kalmadı
Cansuomerali Benim oğlumun alnında var bebekken daha çoktu şimdi kızınca ağlayınca çıkıyor ama tamamen gecmiyor
Nslhn80-ends Benim de var cilek lekesi 31 yasindyim duruyr gecmiyr. Bende kızıma hamileyken denedim kiziminda sırtında var :))