Kayasbht vasili21 sancı yok açılma yok suni sancı verdiklerinde çok zor Doğumun başlaması bence biraz daha beklemelisiniz
Atesbeyinannesi yesilkahve ya sormayın ben de gelmeyin dedim benimkiler sabırsız geldiler ikisi de şimdi de bebek gelmiyor sıkıldık diyorlar 🤣🤣 ben 2 hafta önce gittiğimde doktor bebek kilolu iri bebek olacak 2 hafta sonra gel belki hemen sezaryena alırız dedi şimdi çarşamba belli olacak bakalım 😬😄 ben araştırma hastanesine gidiyorum doktorum ben doğum zamanına kadar çatı muayenesi yapmıyorum dedi o yüzden olmadım 😄
demetakk Elifktn18 suni sancı kesintisiz değil ,ben hep sancı olacak dinlenemeicem sandım,ama öyle değil,korkulacak kadar değil,dua edin gerisi kolay :)
Kayasbht vasili21 evet ama canım Sende annesin doktor kadar senin de fikrin önemli ve araştırdığımızda sancı ve açılma olmadan suni sancı önerilmiyor . Eğer beklemende bebeğin sağlığı açısından bir sıkıntısı yoksa bunu talep edebilirsin koyun gibi doktorların her kararına uyacağız diye bir şey yok . Mesala bir arkadaş su azlığı var diye 37 de bebeğini almak istediler kabul etmedi çocuk 40 haftalarda felan normal Doğumla doğdu . Yani tabi dediğim gibi bebeğin sağlık durumu iyiyse 🌹
vasili21 Kayasbht evet yarın zaten Nst sonrası konuşucam, bebeğimi riske atacak bi durum yoksa Birkaç gün daha beklemek istediğimi söylemeyi düşünüyorum. Hayırlısı neyse öyle olsun inş
Kayasbht vasili21 inşallah canım hayırlısı olsun hepimiz Yavrularımızı sağlıklı şekilde kucağımıza alalım Allah’ın izniyle . 41 e kadar beklemek normal kabul ediliyor belki de 40+2 de gelecek belli mi olur herşey yolundayken beklemek en güzeli o zamanını bilir 🌹
Cnsasln 37 haftalık hamileyim bende bugün doktoruma gittim. Bana günde 3 4 bardak adaçayı, hurma tüketmemi söyledi. Perina masajını önerdi ılık zeytinyağ ile. Yürüyüş ve squat ta yapacağım. Sizinde aklınızda olsun doğumu tetikleyen şeyler bunlar
Esra_80 Nevruz_beril06 demekki kız çocuklar erken gelir demeyecekmişiz😂benimde 37+5 bakalım benim kızcem ne zaman gelicek sancınız falan çıkmıyor mı nstde