Kızlar selam, son günlerde kedimin göbek kısmında siyah karabiber toz gibi minik şeyler oluştu. Bir tane de sırtında küçük yuvarlak daire içinde var gene bu karabiber gibi şeylerden. Kedimin iç dış parazit aşısını düzenli yaptırıyorum. Ev kedisi zaten dışarıyla hiçbir teması yok. İnternetten araştırdığım kadarıyla pire kiri falan diyor ama pireye dair hiçbir şeyle karşılaşmadım zaten yeni tıraş oldu tüyleri de kısa 🤷🏼♀️ Ya bunlar ne olabilir allah aşkına bir akıl verin🥺 Bugün pazar yarın ilk işim veterinere götürmek olucak ama aşırı canım sıkıldı bu duruma.