Busra228 Kızlar dünden beri tuvaletimi yapacakmışım gibi hissediyorum ama yapamıyorum.karnım çok sertleşiyor belime vuruyor ağrısı.Enfeksiyon falan olabilir mi diyorum ama akıntım beyaz yani iyi durumda anlamadım nedense.Sizce neden oluyordur napmam lazım
Masal53 Busra228 bi doktoruna görün danış istersen büyük tuvalet isteği doğum başladığında geliyo tabi tam bilmiyorum ama doktorun seni daha iyi yönlendirir
Busra228 Masal53 isveçte yaşıyorum ve eminimki bekle diyecekler gelme diyecekler hem küçük hem büyük abdestim varmış gibi ama yok anlamadım ki
2bebek3gebelik Bebek kanala girince o his oluyor çok dikkat etmek lazım muhakkak bi kontrol olman gerekiyor
Busra228 Masal53 korkmaya başladım ya inşallah bişey yoktur şuanda bekliyorum daha kötü olursam önce bi hastaneyi arayacağım
Busra228 Masal53 belim ağrıyor karnım sertleşiyor duşa girdim çıktım rahatlarım diye doktor da beklememi söyledi bi de tuvaletim var gibi hissediyorum hep
Masal53 Busra228 tuvaletini yapmaya çalışırsan yere poşet koy ona yap ALLAH korusun bebek çıkar tuvaletin deliğine düşer ALLAH KORUSUNNN
dthealthy Busra228 bel ağrım çok fazlaydı benimde sancım geliyordu idrara baskı yapıyordu lavaboya çıkıyordum 15dk sonra tekrar