Cylncyln_01 Birkul benim kızımın adı da Aysima 15 günlük olduk çok güzel bir isim adı gıbı ay yüzlü olur ins 😘
Zelsonr Birkul Allah nasip ederse eşim ve benim hayalim kızımız olursa Aysima koyucaz adını. Şuan oğlumuz olucak inşallah Alparslan koyucaz. Bence anlamlı ve güzel ay yüzlü melekler onlar yaa😍😍😍