Karadeniz bence Yaman çoook güzel bir isim. Bir de bu sizin çocuğunuz ona nasıl seslenmek istediğiniz sadece sizi ilgilendirir. Benim bulduğum ismide kimse sindiremedi en geç iki hafataya doğuracağım ama her önğme gelene siz kendi çocuğunuza koymazsınız diyorum. Benim çocuğum ben karar veririm😉