Edizefeninannesi ben 4haftalıkken öğrenmiştim günlük bir paket içiyordum
Planlı olmadıgından ha diyince bırakAmadım ama bir hafta boyunc canım istediğinde bir iki nefes çekip atıyordum ztn belli bir süre sonra dumanı içine çekemiyorsun
Bide çok canım istediğinde bebeğe zararlarını okurdum
Artı kesinlikle evde sigara bulundurmamak lazım erişim kolay olunca irade daha da zayıf oluyor
12haftadayım bir en fazla 2kez arada çok bunaldıgımda içtiğim olmustur evde paket olmasa onuda yapmazdım ama