elisa123 Kaçıncı haftda da oluyor kızlar gecen hafta doktorumdaydım birsey demedi bana konusu gecmedi bizimki riskli oldugu için o konu konusulmadı 21+4 haftalığız
Sermec27 elisa123 24 28 arası yapılıyor benim şekerim cıktı 22 den beri diyet yapıyorum 37+3 olduk Allah nasıp ederse
sbelll 20+4de aylık kontrole gittim bi daha ki ay ki randevum a açlık tokluk şekerime baktırıp gelmemi söyledi Dr yani 24.haftaya denk geliyor benim