Iki gundur ayakta durunca belime agri giriyor sürekli uzanmak istiyorum ama tabi ki evde kimse olmayinca yavas yavas da olsa islerimi yapmaya calisiyorum. Artik hersey cok zor geliyor. Bazen de nefesim yetmiyor gibi oluyorum. Sizler nasilsiniz,sikayetleriniz neler sevgili anneler