Benim ablamların da geç olduğu için tedavi ile falan öyle bir durum olursa erken gitmiş olalım dedik 6.ayımızda gittik doktor bir seneye kadar normal bekleyin öyle gelin demişti 1.senemde kimyasal gebelik oldu 🤷🏼♀️Aradan 6 ay daha geçince tekrar gittik eşim ve ben eşimde sperm yavaşlığı varmış proxeedplus verdi 3 ay kullanın olmazsa aşılama olur pek bir sorun yok zaten dedi ki Allah a şükürler olsun kullandığı ilk ay aldık müjdemizi🥰🙏🏻Şimdi 22 haftalık olduk bile😍