Selam kızlar 37. haftamdayım doğuma az kala psikolojik olarak çöküsteyim bebeğimin kilosunun fazlalığı ve catı darlığımdan sezeryan olacam büyük ihtimalle . sorun değil benm icin bebegim sağlıklı gelsin yeter fakat benm doğumum benden cok cevremdeki insanları ilgilendiriyor herkezin cok bilmişliği ve normal doğum yap tutturmaları sinirimi bozuyor ve son zamanlarım hep ağlıyorum doğumu geçtim simdide doğumdan sonra neler olacal her kefadan ses cıkacak sütüm gelirmi emer mi insanlar anneliğimi sorgular mı va vs değişik duygulara bağladım kendimi sizdede oluyor mu bu durum ?