Ftmanur53 Ozgeemm gerçekten çok zor bizde sona yaklaştık netdeyse yeni bulduk sayılır Kutay Alp olacak inşallah oğlumuzun adı
BaharAksehirli Benim ogullarimin ismi kaan ve arda tekrar bi oglum olucak insallah Aras koymayi Dusunuyoruz