Arkadaşlar arada kaldım az fikir verin şimdi benim 2 dondurulmuş embryom var 4 aydır uğraşıyoruz uygun ortam sağlansın ve transfer olsun diye bu süreçte 2 tane rahim çizdirme oldum lucrin kullandım rahim fazla kalınlaştığı için iptal edildi bu kez doğal siklus olacak dendi dün kontrolum vardı bu kez klomen hap verdi yumurtlamayı bekliyor anlamadım zaten embryom var neden yumurtlama bekliyorum.. Uzun oldu ama okuyup yazarsanız çok sevinirim ❤️