Esma_ozdemir Betam 349 iken kesede görünmemiş iken folik asit verdi ((Privet positive) diye bi vitamin şuan onu kullanıyorum bir sorun olmaz değil mi daha önce kullananız var mı
poyrazinannesi3547 Esma_ozdemir bunu değil de folidoce kullanıyorum hamile lik öncesindede folik asit veriyor çoğu doktor ama bu ilacı bilmiyorum
mlkkk Esma_ozdemir folik ast hamile kalmayı planlarken başlanan bişey hamilelikte de ilk üç ay mutlaka kullanılmalı o yüzden tabii ki bi sıkıntı olmaz betanız da bu değerde gözükmemelisin çok doğal 3000üstünde karından ultrasonla görülür erken gitmişsiniz
Wishuponastar Esma_ozdemir ben de ilk 3 ay folik asit kullandım sonra da Previt positive kullanmamı önerdi. Sonuna kadar da onu kullanacağım.
Esma_ozdemir mlkkk evet ben bayağı erken fark ettim çünkü doktor BİLE şaşırdı bebeğim 2 haftalıkkken gitmiştim
Leylarana Previt positive omega kullanıyorum 12. Haftamdan beri. Bebeğin gelişimi hep iyi oldu 26 Haftalık olmak üzereyim bence iyi bir takviye düzenli kullanımda faydasını görürsün sende.