orkide21 O tür ağrılar için, bebek büyüdüğünden ve rahime baskı yaptığı için deniliyor. İlk başta ben de korkuyordum. Sancı gibi gelip gidiyordu. Hatta bi ara sıklaşacak mı diye bekledim. Herhangi bir şey olmadı. Yani bu tür şeyler normal, sıklaşmadığı taktirde. Doktorum 3dk da bir sancı olursa geliyordur bebek dedi. 38 deyim ben de hala ara ara oluyor. Hele ki çiş gelince daha beter oluyor😁