Ben ilk uc boyunca sadece kahvaltidan sonra iciyordum bi tane , aksamda esim gekince ondan cekiyodum iki tane sonrasinda gunde 4-5 ictim hala daha iciyorum malasef ki cok sukur 39+4 olduk bebek sıkıntı yok 3650 kilosu bakalim ilerleyen yaslarda olucak mi sıkıntı . İnan birakamadim yaaa.