Abmrl Benim adetime ikigün var cift cizgi cıktı ama ya olma payı olurmu diye korkuyorum resim atamıyom öğrenirsem atarım görürsünüz
Abmrl Elbet-birgun-kavusacagiz cuma günü var ben köyde olduğum bizim bi doktor vr merkezde aldım gidcem
Suleasyaa Adetime 1 gün varken cift çizgi idi .hastanede kan testi yapıldı beta hcg 34 idi. Suan 33 haftalık gebeyim 🥰