BusraBozkurt Evet çok şükür 34 haftalığım doktor üç ay korun demişti ben bır ay bekledım adetım duzenlı mı duzensızmı ona baktım aynı gününde geldı diğer ay kaldı çok şükür ve her şerde bir hayır vardır diyorlardı şimdi daha iyi anladım kimyasal gebelik yaşıyan rahim diğer gebeliği daha sağlıklı spermden tutarmış.