36 haftalik oldum hep devlete gidiyordum ama korkuttular devlette ilgilenilmiyor yeni doğan unit yok özele git diye ama izmirdeki özel hastane fiyatları çok yüksek geliyor ne yapacağım bilmiyorum beni kabul ederler mi bu haftadan sonra doğum için hastaneler