Melekalkan06 ben be eğin gelişimine ve annenin durumuna göre gün veriyor diye biliyorum bende 33 haftaligim hala doğum ile ilgili bisey demedi bakalım bir hafta sonra gidecem doktora gittiğim zaman da 35 hafta olmama 2 gün kalacak bakalım bana ne der benim erken doğum riskim var ve ağrılarım kasilmalarim oluyor ama inşallah 37 38 haftaya kadar gidebilirim bende erken doğmaz bir taraftan da doktora gidince yatırır beni diye korkuyorum hayırlısı ile gelsin bebisler