bebisim-_00 ZorYollardanAsipGelenim Dr bile anlamıyor bu haftalarda kimsenin bilerek yapacağını düşünmüyorum 🙂 ben 15. Haftada öğrenmiştim kızım olduğunu 22 yım suan
Pakize_dogan Bende 12. Haftadayim doktor 20 güne belli olur dedi en geç 1 aya öğrenirsin şuan çok zor