Elisammmbade Kesinlikle haklısın çünkü bende kahverengi lekem var dediğimde etrafımdaki herkes yerleşme dedi, doktora gittim herşey yolunda dedi ertesi gün düşük yaptım. Ama bu gebeliğimde 2 hafta lekelendim direk doktora gittim yine ilaç iç yat dedi öyle yaptım geçti şükür. Yani lekenin her türü tehlike maalesef