merhaba 27+4 teyiz bebeğin bazen dısardan belli olacak sekilde gümbür gümbür hareketlerini hissediyorum sonra 2-3 gün seyirme hafif kayma minik pıt pıtlar şeklinde sanki 19-20 haftalardaymıs gibi azazlmıs ve güçsüz oluyor suan o durumda paniklemem ve doktora gitmem gerekir mi yakında eve su sesle ölcen ultrason cihazlarından alıcam korkudan bu durum normal midir