Yldzeminee ben.
ben kilo alacagim yerde kilo vermisim beslenememisim kan degerlerim düşmüş. kanama yasadim hep yattim sanci bulanti vs
suan kvdeyim ama kendi evimdeyken yani gebeligin ilk ayinda sabah kah. sut yumurta peynir zeytin domt salatalik tambugday ekmegi yerdim
sonra cok bulantim olurdu yiyebilirsem ceviz badem
esim pisirirse corba sulu yemek
ama ekmek hep sinirli herturlu hamurisi makarna rafine seker paketli urun yasak
3 ana ogun 3 ara ogun olmali ideali ve bol su. seker meyveden alinmali ama onun da bi siniri olmali oturup 1 koca tabak cilek yersek olmaz.
parmak seker cihazıyla takipteyim. tokluk fena değil de aclik 94 un uzerinde. ideali 90 alti olmali. tabi 1 ay hareketsiz yatmak asiri progestan igne hap hormon hap vs bunlar da yukseltiyor