26Merve Kizlar ben akşamları 8 de oxapar 4000 kullaniyordum dün akşam vurmayı unutmuşum sabah 9.30 da kalkınca hatırladim hemen vurundum 37+1 gebeyim.. Bir sıkıntı olurmu ?
Kiki-riki 26Merve cuma gecesi bende unuttum normalde gece 11 de vuruluyordum sabah 7 de aklıma geldi hemen vuruldum doktoruma sordum sıkıntı Yok günlerce unutan var dedi Sabah 7 de vuruldum ama saatini değiştirmeden gece vurulmaya devam et dedi bnde 18+1 im.
Sermec27 26Merve canım ben de oksapar kullanıyorum 37+3 haftalık hamıleyım 29 haftada hemoroid ameliyatı oldum 4 gün iğne vurulmadm bir sorun yaşamadım
Adalina09 26Merve ben 6000 lik mullaniyorum telefona alarm kurdum dakikası dakikasına vuruyorum çok korkuyorum bişey olcak diye
26Merve Kiki-riki Şimdi akşam 8 de tekrar mi vurmaliyim yani 🙄 Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 🦋
Leylaakcay @26Merve Burda okumuştum iğnenin 24 saat etkisi oldugunu Bende oksapar 6000 binlik vuruluyorum her akşam gözümün önüne koydum artık unutmayım diye
26Merve Leylaakcay 24 saatte 1 vurunuyorum canım unutmayla birlikte 32 saati geçmiş oluyor doz üstüne 😔
Kiki-riki 26Merve mesela sekiz de değil de on da devam edin ben sabah 7 de yaptım ama gece 12 de tekrr yaptım artık gece 12 de devam edicem doktorum öyle söyledi bana.
26Merve Sermec27 Cevap verdiğiniz için Allah razı olsun 🤲 İçimi rahatlattiniz çok geçmiş olsun sizede 🦋
Alizel Ben de amniyosentez için işlemden üç gün önce hapı bir gün önce de iğneyi bırakmıştım . İşlemden sonraki gün tekrar hem hap hem iğneye devam etmiştim. ((Belki kafasına takılan olur ve okur diye yazayım dedim)