Eşimin kardeşinin düğünü var elbise bakıyorum abiye tarzı bir tane buldum sipariş vermeyi düşünüyorum ama kararsız kaldım acaba abartı olur mu diye birde 8 aylık hamile olacağım düğünün olacağı zaman 🙈
https://resimyukle.io/r/mnwBD2nJSc
Elbise bu fikirlerinizi yazarsanız çok aşırı mutlu olurum 🥰🥰🌺