gozdekrks Kizlar hamileliğinde miyom sorunu yaşayan varmi? Suan 10 haftaligim 7,5 cm miyomum oluşmuş yumurtaligimda bebekle birlikte. Bebek sol tarafta miyom sag tarafta bazen agri yapıyor sağda bu durumu yaşayan varmi ??
Pelinbyrktrlr gozdekrks benim de oluştu ama rahmin dış yüzeyinde.. Rahim büyüdükçe myom da besleniyormuş dışarıdan elime geliyor resmen😬 Herhangi bir sorun yaratmıyor dedi doktor
Gkc92 gozdekrks ben 25 haftadayım 13 cm olmuş serviks ağzında tamamen kapatıyor rahim ağzını. Normal doğuma engel benim ki. Doktorunuza hangi bölgede olduğunu sorun normal doğumu engeller mi sorun ve miyomu alırlar mı sezaryen olursa belirsiz belirsiz girmeyin derim doğuma. Benim eşim hekim miyoma dokunulmasını istemiyor doktorlarla bir türlü anlaşamıyoruz miyomu almak istiyorlar alırlarsa rahim alınabilir kanamadan dolayı bende ne yapacağımı şaşırdım 😂
gozdekrks Gkc92 müdahale ancak bebegin gelişimi düzgün ilerleyeezse yapılır şeklinde söylediler. Yani miyom buyur ve bebegi sikistirirsa müdahale edilecek suan sadece yakın kontrol. Ama 20. Aydan sonra dusuk riski varmis o beni korkutuyor. Tahminen 7 8 aylıkken almak gerekebilir bebegi dedi doktor 🤧
Gkc92 gozdekrks aynen doktorumda bana 6. Aydan sonra bebeğin gelişimini durdurabilir dedi en son bir hafta önce gittiğimde gramı biraz düşük çıkmıştı hatta ama şu an için problem yok dedi. Korkudan her hafta ultrasondayım
Gkc92 Gkc92 20. Haftadan sonra mı düşük riski nunu da bana hiç kimse söylemedi valla eşimin hekim olmasına rağmen gğvenebildiğim bir doktor yok. Araftayım resmen
Gkc92 gozdekrks ya bende dikkat ediyim kendimi çok yoruyorum hep bir şeyler yapma peşindeyim. Ara ara ağrılarım oluyor zaten. Bakalım doğumumuz nasıl olcak miyom kalcak mı alınavak mı allah yardımcımız olsun
Gkc92 Gkc92 bu arada ben 8 haftalıkken kanama yaşadım yatışım yapıldı prulutpn iğne ve progestan kullanmaya devam ediyorum
gozdekrks Gkc92 evet evet en önemli dönemin suan 6 7 8 ay erken gelebilir de bebis hazırlıklı ol ama kendine daha dikkat et 🥰 sağlıcakla insallah
Gkc92 gozdekrks amin inşallah sizde sağlıcakla kalın. Bebeklerimiz inşallah zamanına yakın ve sağlıklı doğarlar🙏