Dseker ben cuma gittim gebe bölümüne bizde detaylı yapılmıyor dışarı yönlendiriyoruz sadece yüksek riskli gebelere bakıyoruz dediler ama cok ilgilendiler ben yüksek risk gurubunda olduğum için hocalara felan danışıp test sonuçlarına göre perinayolojiye randevu verdiler