Kızlar hepinize geçmiş olsun, bana da bu ayın 28 inde serklaj yapılacak. Ben 10 dakikalık bi işlem olduğunu duymuştum ama hastanede yatırıldığını şimdi buradan öğrendim. Serklaj sonrası herkes mi yatıyor hastanede rutin olarak yoksa evine giden oluyor mu? 2 çocuğum bir köpeğim var eğer yatış oluyorsa minik bir organizasyon yapmam gerekecek.