Ben asla olmayı düşünmüyorum güvenilir gelmiyor ve aşı sebebiyle etrafımda bir çok kişi vefat etti .kimseye de tavsiye etmiyorum normal bir aşının bulunup faz çalışmalarının tamamlaması 3yıl gibi bir zaman alırken bu kadar kısa sürede aşının bulunması ve aşıya zorlanması hiç mantıklı gelmıyor bana o yüzden olmayacağım kendı ailemden de kımse olmadı olmayacak biraz araştırılsın diyorum