edaberk 36 haftaligim ve zman zman karnım sertleşio kasılıo belim sirtim agrio gerginlikte var biraz normal mı?
byzza16 edaberk bende 31.haftadayim benimde kızım hep bir yana toplanıyor böyle top gibi oluyor sizinde mi öyle?
Gururunannesi edaberk ewt esim geçen gece farketti kalk hastaneye gidelim dedi yok dedim. Şu aralar vajinamda sizi hissediyorum ağrıyor sanki böyle. 30 haftalıgim bnde
Yagmur515253 edaberk aynilari bendede oluyor artık vücut kendini doğuma hazırlıyormus yalancı sancılar yani kasılıp gevşemesi 😊37+5 iz 30 haftalikken başlamıştı bu arada dahada arttı. Özellikle alt tarafta ağrı ve batma hissi de var sizdede olursa endiselenmeyin
byzza16 edaberk kasılma oluyor diye korkuyorum ama doktor bebek hareketi o kendini topluyor o anki pozisyonla alakalı diyo. Kasılma öyle bir şey değil gelir ve gitmez dedi ama korkuyorum yinede ☺️