Sevimlianne_adayi https://resimyukle.io/r/zwPwXCprKO adetime 6 gün var testler böyle 0.100 negatif 🤷♀️
Burcu4135 Sevimlianne_adayi niye bu kadar acele. Benımde 5 gun kala negatıf cıkmıstı. Regl gununden 1 gun sonra 88 deger. Acele etmeyın regl tarıhınızı bekleyın
Mortaleks1 Sevimlianne_adayi kuruma çizgisine benziyor canım. Önemli olan kandaki değer.. testlere maalesefki güven olmuyor
Mortaleks1 Sevimlianne_adayi benim de adetime 6 gün var 😊 test yapmadım bekliyorum bence sen de biraz daha bekle
Tubi05 Sevimlianne_adayi kuruma çizgisi değil dimi hemen çıktı silik erken gebelik testi yap canım kitler genelde 3 gün kala en erken çıkıyor inşallah vardır
Meryemce92 Burcu4135 Sen niye yaptın o zaman 😂 adetine 5 gün kala negatif çıktı madem. Sende acele etmeseydin.
Sevimlianne_adayi Meryemce92 sana mı soracağım ne zaman yapacağımı ben benim gibi başına gelen oldu mu DİE soruyorum