Kizlar yarın suni sancı almak için hastaneye yatıyorum çok stresliyim çok korkuyorum ilki suni sancıyla 20 saat sürmüştü yaklaşık. ikinci doğumunu yapanlar ilkine göre kısa sürdü mu neler yaşadınız bilgi verir misin bide bana dua eder misiniz 😔 yani sanki kızımı ben dogurmamisim ilk kez doğuma gidiyormusum gibi korku panik halinde yım kızımı evde bırakıp gidicek olmanın verdiği buruklukta var sağ sağlim yavrularıma kavuşayim insAllah bana lütfen dua edin ismim Dila ❤️