Merhaba ben kullanıyorum. Henüz 25. Haftadayız o yüzden ne zaman bırakmalısınız bilemiyorum. Ama duyduğum ve öğrendiğim kadarıyla buna doktor karar veriyor. Bazı doktorlar doğumdan birkaç hafta önce bıraktırıyor (doğumda kanamanın fazla olması riskine karşı). Bazı doktorlarda doğumdan sonra bir süre daha devam ettiriyor. Doktorunuzu muhakkak dinleyin bu konuda. 💞