tulaycinar Bununla ilgili yüzbinlerce post var hem onlara bakın hem de ben deneyimimi yazayım 🤗
16 Nisanda yaptım doğumumu. Günüm dolmuştu yatışım verildi sancı odasına aynı zamanda doğum odası orası oraya yattım.
Ertesi sabah doğum yaptım, ebeler devamlı gelip kontrollerimi yaptılar, kadın doğum uzmanı 2 defa geldi ve bir de doğum anında geldi çok tatlı bir doktordu🤗🤗
Servis odasına alındım doğumdan sonra tek kişilikti odam ben çok memnun kaldım her şeyden 😊
Refakatçi olayı da söyle sezaryene alıyorlarmış normale de gebe okuluna kayıt olunursa. Ben annemle olmuştum 1 buçuk ay girdim derslere annemi aldılar çok şükür ama normalde almıyorlar 🙂