Pey hayır klimanın ayari değişiyordu gün içinde odada termometre vardı klimayı ona göre ayarliyorduk mesele genelde geceleri klima 27 28 de filan oluyordu gündüz 25 filan öncelikle bir termometre edinin çok işinize yarar kışın da evde ona göre giydirir geceleri ona göre uyku tulumu filan kullanırsınız