Bazı haftalar büyüme hızı yavaşlıyor bazen tersine yükseliyor. 2 haftaya kadar normal karşılanıyor. Ben yaşadım bunu, haftasında da oldu, geride de ileride de.. Genetik olabilir, üzülmeyin bu üzüleceğiniz bir şey değil inanın, sağlıklı doğsun, beslenme ve sporla ulaşabileceği maksimum boya ulaştırırsınız.