Şu an saat sabaha karşı 04:12 dün doğum yaptım çok ama çok korkuyordum ne yalan söyleyeyim sezeryandan ben genel anestezi altında oldum bu arada hiç bir şey hissetmedim yani narkozdan ve ameliyattan çıkmam toplam 1 saat sürmüş şu an hastanedeyiz bebeğim ve annem yorgun düşüp uyudular 3 kuşak birbirimizi bekliyoruz 😁 herhangi sorularınız aklınıza takılan şeyler varsa saatler önce doğuran biri olarak cevap vermeye hazırım 🥰 Allahım sizleride tez zamanda kurtarsın inşallah kolaylıkla. 🧿😇