sulegedizz 37 haftalik hamileyim sancılarım çok yüksek nst de de aşırı yüksek çıkıyor ama bebeği etkilemediği için almıyorlar açılmayı bekliyorlar. Açılma için ne yapmayalım??
Akturk93- sulegedizz kesinlikle her sancı geldiğinde kendinizi sıkmak yerime serbest bırakın ve derin derin nefes alın verin derin nefes unutmayın her sancı geldiğnde ben 2cm açıklıkla gittim 45 dakika da 11 cm açıldım ama hiç sızlanmadan kendimi sıkmadan yürüdüm derin nefes alıp verdim
Yaserinannesii sulegedizz korunmasız ilişki merdiven inip çıkmak bide hurma ilk doğumumda hepsini yaptım gerçektende evde bi kaç saat sancıdan sonra hastanede direkt doğuma alındık
sulegedizz Akturk93- iki haftadır sürekli sancılarım yüksek çıkıyor bebeği etkilemediği için almıyorlar ama artık dayanacak gücüm kalmadı hurma ye ve zeytinyağı ile masaj yap dediler onları uygulamayı düşünüyorum nst de 160-170 leri gördüm
Akturk93- sulegedizz allahım sağlıkla bir an önce kucağına almayı nasip etsin acısız hayırlı doğumların olsun Allahım kolaylıklar versinnn
Akturk93- Oznuryunus çok hızlı açıldım işte bende onu anlatmaya çalıştım daha doğumuna 9 saat var dediler 45 dakikada doğum gerçekleşti hiç bişey anlamamıştım Allahım hepimizin doğumlarını kolaylaştırsın inşallah
YeterK sulegedizz bir yerden tutunup çömelip kalkın, merdiven inip çıkın, plates topunda hareketler yapın. 😊