Ipeksari57 Özellikle bunun için gitmedim, dahiliyeye gittiğimde dr sormuştum babamda şeker olduğu için şekerden şüphelendi o da yok.Neden kaynaklanıyor bilemiyorum ama bence genetik bi tarafı da var çünkü benim annem de aynı şekilde,anneannem de kışın gece kalkar çıplak ayak kara basarmış o derece yanıyormuş ayaklarının altı🤷🏻♀️