elifinannesiiii Gecenin bu saatinde bu üçlü ile uyandım afedersiniz lavabodan çıkamıyorum 32 haftalığız bu durumu yaşayan var mı bu haftalarda? Ve şuan bana iyi gelebilecek bir şey tavsiyesi olan?🤮😥
sukufee01 elifinannesiiii yedigin birsey mi dokundu acaba ? 34 haftalikken bende isal oldum o agriyi hix uburmam doktora zor yetistik acilmam olmustu progestoron baslayip 2 hafta daha tut bebegi uzan hep demisti.. bence doktor gozukmelisin
Bussratozaan elifinannesiiii bende yeni atlattım salgın var deniliyor esenyurt bölıgesinde ama ishal geçmedi 1 hafta kusma allahtan prillam kullandım iyi geldi
elifinannesiiii Bussratozaan Beylikdüzünde yaşıyoruz bizde. Ya 2 gündür geçmiyor bende salgın mıdır nedir gerçekten anlamadım🤮
qlchnbyrmakts elifinannesiiii Valla 1hafta önce aynı sorunu bende yaşadım hatta hastanede koronadan şüphelendiler test yaptılar ama negatif çıktı çok meyve tükettiğimden o mideyi bozabileceğini bundan dolayı ishal oda mide bulantısı kusma yı tetikleuebileceğini söyledi doktor.