36+1 im hanımlar akşam saat 9 civarı sırtım ağrımaya başladı sonra o geçti yoruldum heralde dedim. Ama şuan 1 saattir karnım sürekli sertleşiyor ve çok canım acıyor belim kasıklarıma ağrı giriyor nefesim kesiliyor. 2. Doğum zorunlu sezeryan olacak en son gittiğimde bir skrun yoktu geçen hafta. Bu gece pek iyi değilim sanki geçer mi acaba bu agriilar yalancı sancı mi bilmiyorum ki nasıl oluyor 🙁