Ebrusmbl1 Doktorunuz en doğru olanı yapmış.Değerlerinize bakmıştır vücudunuzun ihtiyacı yoksa kullanmanıza gerek yok demiştir.Keşke ben de öyle bir doktora denk gelsem.Çoğu doktor her hamileye bütün ilaçları sıralıyor ama yurt dışında böyle değil sadece ihtiyacın olanı veriyor.En güzeli bu,sizin doktorunuz doğru olanı yapıyor.Bebeğinizi gereksiz sentetik takviyelerden uzak tutun.