ebru23 Ya gunduz pek biseyim yok gece sisiyorum geriliyorum nefes alamiyorum belim kasiklarim agriyo 22 haftalik daha ki sadece 2 kilo aldim anlamiyorum ya ikinci gebelik ilkinde valla cok hateketliydim son haftaya kadar sancim olmadi boyle
Dilekcnkn ebru23 Bende tam 22 haftalık oldum canım inan ki gece kaç kez kalkıyorum bilmiyorum sabah uyandığımda ise bel ağrısından kıvranıyorum benim üçüncü gebeliğim birde tekme attığında mı diyim döndüğünde mi aşırı rahime batıyor bazen tekme atmasa bile öyle zonklama oluyor normal herhalde bunlar
Elffnur ebru23 bende 20.haftadayım geceleri bi daralıyorum karnım catlıcakmş gbi hissediyorum bel ağrısı oluyo bide çatı ağrım oluyo 🤦🏻♀️