333 Kızlar 21 haftalığım. Bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Mersindeyim Prof. Filiz Çayan’a gittim. Çok naif bir doktor. Ücreti 600 lira. Yarım saatten fazla inceleme yaptı. Renkli resimlerle beraber rapor ve CD veriyor. Çok şükür her şey yolunda.🥰🤗