Mavis40 Hamis ve tecrubeli anneler yeni dogan bebek uyurken yastıkla mi uyur ya da kac aylıktan sonra yastık kullanır ilk defa anne olcm ve hıcbır bilgim yok…
Kksll Mavis40 Instagram’da Ali Fuat serpen var çocuk doktoru onun postlarini okuyabilirsiniz hem doğum yaptıktan sonra hem de bebeğinizi büyütürken büyük faydasini görürsünüz
Mom789 Bende merak ediyordum bunu ama 1yasina kadar kullanmiyorlarmis bugun bi post açıldı bununla ilgili
BabyBabyy01 Mavis40 ben hep kullandım hala daha kullanıyoruz çok yüksek olmadığı sürece bı sıkıntı yok bence
Caglabade Mavis40 hayır yeni doğan bebekler için yastık kullanılmaz özel bir düz kafa yastığı(tam yastık değil) var 30 tl gibi bişey ondan alabilirsiniz 2 yaşa kadar kullanılmıyor
CansuDRY Mavis40 Yastık kullanmıyoruz. İlk zamanlar yatağına hafif eğim vermiştim. Şu an 17 aylık, dümdüz yatakta yastıksız yatıyor. Hoş yastık koysaydım da üzerinde kalmazdı. Park yatağın bir o köşesinde, bir bu köşesinde.😅
irva Mavis40 Yastık kullanmamalısınız.7 aylık oğlum hiç kullanmadım.Uzun sürede kullanmayı düşünmüyorum.
TugceBelis Mavis40 doktorunuz dogum sonrası bu konuda sizi bilgilendirecektir 2 yaşa kadar önerilmiyor ben kızımda kullanmadım bu sebeple
SIL1 Mavis40 doktorlar hep söylüyor asla çocuğa yastık kullanılmaz iki yıl boyunca omurga eğriliği yapıyor siz anlayamıyorsunuz ama ileriki yaşlarda cıkıyo bunun. Acısı çocuğunuza bunu yapmayın lütfen .
birtriptanesi Mavis40 Kesinlikle yastık kullanılmamalı 1 yaşına kadar. Çünkü omurgası bizimki gibi gelişmiş değil yastık onun omurgasına zarar veriyor. Ayrıca yeni doğan bebeklerde ani ölümlere sebep oluyor araştırın isterseniz. Reflü yastığı diye bir şey var sağına ve soluna konuluyor kafasına değil. Yan durmasını sağlıyor kusunca boğazı tıkanmasın diye. Onun dışında 1 yaşa kadar yastık kullanmayın.
Taze_gebe Mavis40 daha dün e bebekte bi müşteri yastık bakıyordu görevli 1 yaşa kadar yastık kullanılmaz ki dedi şaşırarak müşteriye 🙊