Brcklnc almasinin bir nedeni var mi? ozel bir nedeni yoksa sezaryen icin 38.haftanin icini bekliyorlar. Ama ornegin benim suyum azaldigi icin 37+5te dogum yaptim. sadece bebek buyumus yeterli diyorsa beklemenizi oneririm, ama farkli bir nedeni vsrsa doktorunuza guvenin