Gecen hafta hic hissetmedim 2 gün boyunca aile hekiminde kontrolum vardi kadin biraz karnima elledi kalp atislarini dinledim eve gittim gene hareketlenmeye basladi. Sordum neden hissetmiyorum diye oda bebegimin büyudugunu ve artik cok yer olmadigi icin normalmiş. Bide istiyorsaniz bi tatli sey yada bi soguk su icip yan yatim ve rahat olun belki hissedersiniz